fuckfuckfuck

Hej!

Min helg har varit livlig (på ett bra sätt)
Min syster från STHLM kom med sin familj.vilket innebar mycket nytt i garderoben ;)
Dock var hennes minsta son (Eddie) sjuk och hade vattkopper :/ men vi klarade oss !
Jag fick en ny jacka från Nike. Hur snygg som helst!
passa på att köpa en nu när det är REA! 
897:- 
(ord.pris:1495!)
 
Åkte till Ludvika ionsdags å köpte lite plock,nya lösnaglar ^.^ armband hårfärg mm.
Min iphone skulle ha kommit idag. Men när pappa kommer hem så sa han att den inte kommit till ICA :@ morr.
I morgon börjar skolan jippie. jag som har ändrat på dygnet -.-.
Nej palla klaga. Puss hej 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0