Godkväll

godkväll läsare.
Har varit hos Anton hela helgen! har haft de suuper mysigt. ätit och druckit gott. imorse väckte jag björnen ur idet.( lovar,var precis som att väcka en björn)
så åkte jag Anton & svärföräldrarna ut på en båttur. åt frukost i båten och fika. åkte ring. Hade en hel trevlig dag.
Idag stod de gym på schemat. Men dels blev de för sent och var slut efter allt ring åkande. Så i morgon tar jag ett morgon pass. Sen vidare till Karin! De var längesen så de ska bli mysigt.
Tonat håret å pysslat lite nu på kvällskvisten.
ska väl skicka iväg några godnatt brev till Anton och sova 😏 ;) haha
Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0