Frukost

Hej!
vaknade runt 9 idag. låg dock kvar i sängen till 11, gick upp och ät frukost. kesella,blåbär,oboy och en macka med skinka och gurka, hjälpte pappa med lite småsaker. åkte och gymma, bröst stod på schemat.
bänkpress: 20kg-40kg
snedbönkpress: 30kg
'bröst' press med hantlar och vikter 5-9kg: 10-15 kg
armhävningar: 30 st. (10 rep 3 set)
cykling 5 min( uppvärmning)
åkte sen hem och duscha och sen åkte jag mamma och pappa till Linde, hämtade ut mitt am körkort & åt på subway. Åkte hem till Anton, sitter och äter godis och kollar på film med Anton & Jesper! i morgon sägs det att bli fint väder så jag ska ligga som en säl å njuta( ÄLSKAR SOL!)
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0