Godafton~mitt jävla ätande

God afton.
Nyss hem kommen från ett möte med nya umgås gården. Både positiva och negativa beslut. I morgon blir det ett bröst pass.
Har lite tränings värk från gårdagens benpass.

Har en lite tanke om mitt ätande, jag som väldigt många ÄLSKAR mat, så har jag tagit 2 portioner med mat, varit hungrig ofta så de har blivit en del småätande. Men efter min vecka is Stockholm och efter marken så har jag inte varit så hungrig längre, jag äter 1 portion och är inte hungrig lika ofta, småäter inte heller. Vilket jag tycker är bra, så jag har fått en 'stadig' form på kroppen, har nu minskat och jag har smalnat ur lite.
Men nu blir det kvällsmat, en varm dusch och sedan bädda ned mig i en varm säng!
I morgon väntas 2 spel lektioner, 1 idrotts pass med den sten hårda idrotts läraren och ett AS TUNGT bröst pass.

Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0