Ellinor Norrbacka är här och smyger också!

Japp, jag är här och smyger in på Emssis blogg eftersom jag fixade hennes lilla header. 
Skulle bara säga att Emma är bäst och är min förebild. Lite svårt då jag är hennes mamma men så är det i denna familj. Jag lämnar henne aldrig för hon är den bästa vännen jag har och någonsin haft. Jag kommer hålla hårt i henne så länge det bara går för jag älskar min dotter. PUSS PÅ DEJ EMMSI!
 
Ps: Ni kan ju smyga in på min blogg också ! hihi.. http://ellizzter.blogg.se/
 
Här är jag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0