En sen summering av 2013

Tänkte göre en lite summering av de gångna åtet.2013. För mig har de varit ett svin bra tränings år. I mitten an juni bestämmde jag mig för att börja tävla i styrkelyft,efter att i 3dje marklyfts passet dragit 100kg. Jag började småträna på de lilla gynmet i hemoretn,lade upp små pass,fick tips av pappa,min farbror kaj& youtube så klart. Efter ca 3 månader så kontaktade min pappa en person som fick mig att inse vad jag egentligen brinner för. Karolina Arvidsson! Jag åkte ned för att öva lite teknik etc. mina person bästan var för tillfället 105 i mark, 45 i bänk&90 i böj. men kom hem med en 47,2 i bänk!En lärorik dag!tillbaka på gymmet med nytt schema & bättre teknik! 
Ett par andra personer som hjälpt mig med teknik,pusching & sjävlförtroende är världens bästa Jocke&Marie! och på köpet fick jag lära känna bästa Mats❤️ Wow utan er hade hag ibte stått här med mina nya person bästan som ligger idags läge på 125 i mark,57,2 i bänk&95 i böj. Tack som fan alla som puchar&stöttar. 2013 var som sagt ett bra tränings år, med nya vänner&kärlek. 2014 började oxå bra. Klubb medlem i Ökk, bra tränings pass & underbara vänner! Första tävlingen ligger inte långt ifrån nu och jag bugar & bockar för allt.❤️💪 #mottoppen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0