13-01-25

nä men tjenare.
Var till ludvika igår med mor. Köpte nya jeans ,en tröja,underkläder,smycken och tog ett nytt hål i örat ;)
haha.conch gjorde jävligt ont, men endå inte så ont som jag trodde.
idag så hämtade mamma mig från skolan,så vi åkte ned å hämta pappa och köpte gofika.
gött gött.
Sitter å klickar runt bara,ska dra igång någon film hade jag tänkt mig.
Såg på Night of the demons. AS läskig. snabbspole genom hela filmen ;) haha
Ja, i morgon skulle ajg igenkligen åka till Kumlan på bredbandet. men känner mig trött och hängig så får se hur det blir med det.
 
Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0