Styrkelyftning

Hej!
I morse så sket jag helt enkelt i gröten. Stekte mig 2 ägg och bacon. De satt!
Vad har jag gjort idag?
Ja, på förmiddan så hjälpte jag min fader med de ena och de andra. Morsan laga pannkakor till lunch. hahaha, pappa följde med mig till gymmet och visa lite teknik i styrkelyftning(mark,bänk och knäböj. inte för att jag INTE kan. men kände för en 'upp datering' av de hela.) Mark körde jag 70kg. 5 rep och 3 rep. knäböj 30kg. 10 rep 2 set. bröst 40 2rep 1 set. (INGE PERSONBÄSTA) Körde inge hårt heller. Men de var bättre än inget.Eller?;)
'Firade' med en Celsius
http://instagram.com/p/ceKy1Nu0to/
Ni får gääääärna följa mig på Instagram där jag heter emmamariaaaaaa!
Laddar upp under hela dagen iprincip :)
Sitter och lyssnar på musik och väntar på att maten ska bli klar.
I morgon står det bröst på schemat. Fredag kondition.
Har ni några frågor?
Ställ så många ni vill! Bara kul att få frågor :)
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0