Paltkoma?

Okej hej igen.
Hade inget annat för mig tänkte skriva ett 'tråkigt' inlägg.HAHA positiv jag är.
Anyway. Fick i mig lite mat.'lite' böjde mig nyss framåt och höll på att spy. Snacka om matkoma jag har nu..
Pommes och revbensspjäll. MUMMS.
Kollar på massa styrkelyftnings tävlingar på yt.
Dels se hur dom gör, hur det överhuve taget går till i en tävling.
Kul och se olika tekniker. Jag kör utan tröja. Men med tröja så får man en sådan kraft. Så de bästa är ju helt enkelt att dela upp de. alltså 50% med tröja 50% utan tröja.
Och för er som undrar. Vad menar du med tröja?
I styrkelyftning måste du ha en tröja. Riktigt exakt vet jag ej.(ni som vet får jätte gärna skriva en kommentar under)
Den stabiliserar jusom och gör en 'starkare'.
KULKULKUL.
I morgon ska jag umgås med Anton.
Bröst på schemat. kanon dag !
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0