SHM by my self! & återigen få ta mig i kragen

Hello darlings!
Dålig uppdatering.. :/
I morgon är det torsdag och då ska vi i kören åka med musik-profilerna till Örebro på en konsert.
Mycket trevligt.
Idag har det väl inte hänt nå spec. Vart inge gym p.ga att Lillsan var sjuk :( Krya på dig!
Jo btw, vi fick tillbaka våra prov från So:n. Fick D ,tyckte det gick bra men det kunde ha gått bättre kände jag.
Har vart och gett hästarna kvälls mat osv.
Kan ju bara säge #Fuckålderårsgräns..
Mitt favorit band spelar på Friends arena Torsdag,fredag & lördag. 
Och så är det 15 års gräns.No shit.
Har iaf världens bästa syster som muntrade upp mig gonom att köpa en tröja och en tygväska med grabbarna.
Som sagt. Får väl ha min egna konsert ;)
Och på Kistamässan var det 18 årsgräns? 
Vafan? Hmmmmm,
 
Hoppas alla som ska på Swedish House Mafia får en as rolig kväll. Även fast jag hatar er lite ;) hihi
 Love 
 
Nytt :)
 
Söta skor Seb har ;) ( han i mitten)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0