Någe nytt på en sliten kropp?

Hello läsare!
Jag har funderat och fundrart på det här med mitt hår.
Jag har ju haft svart och saknar det lite? pytte lite iaf.
Toppade håret för inte så länge sendan och vart inte nå nöjd. :(
Så fick insperation av P!nk & Rihanna att klippa mig som dem?
I mean. Det växer ju ut igen?
Sure, kommer ta hur lång tid som hälst om jag sak raka bort halva håret å kort så det kan stå rätt upp.
Men det är ju hur snyggt som hälst.
 
Så människor. Säg eran åskit!
Mammsen tycker inte att jag rör håret med en sax.
 
Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0