Nyårslöfte o gott nytt år <3

Godmorgon!
Vakna 09:30 idag. Trodde jag skulle dra en sovmorgon till 11-12 efter som jag somna så sent.
Sitter och kollar på TV och läser lite bloggar där dom har skrivit sina nyårslöften. Så varför inte göra det själv?
Har ni några nyårslöften?
Å vad har varit det bästa med 2012 o vad ser du fram emot 2013?

 

Det Bästa med 2012.

-Börja träna handboll igen.

-återförenats med min bästavän Karin <3

sammanfattning: Detta år har varit J*vligt stressigt. Har blivit värsta skogs mullen å rör mig knappt utanför lillakumlans gränser. 

Jag ser framimot med 2013. 

Att det inte blir lika stressigt,hinna umgås med vänner & hinna med mig själv.

Nyårslöften-

-Fortsätta träna så som jag gör.

-Sluta bry mig vad andra tycker o gå min  egen väg.

Love

Last year
(ignorera min tjocka tid)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0