I morgon är det nyår allihopa!

Hejsan haften bra jul och hittat de ni vill ha på mellandags rean som ni inte fick i julklapp? Själv har jag inte rört mig utanför ljusnarsberg's område. Och kommer inte göra på ett bra tag. Känns ju........ Nu ska vi inte vara sådanna. Fast behöver ju igenkligen en ny mobilladdare och ett nytt glas till mobilen. hmmmm
Asch har ätit pizza efter en slitig dag i källaren. 
Å vad håller du på med?
Vi håller på att renovera källaren och ska göra ett hemma spa med bastu,pool osv :)
I morgon är det ju nyår. Jag firar det som vanligt hemma hos ett par bekanta. Fast i år ska bästa Karin va med :D
Så hon kommer i morgon så ska vi antingen bada jacuzzi eller rida. Tror vi tar ett bad å så kan vi rida på tisdagen. (om vi inte är bakfulla,hahahha nej då) 110% nykter nyår!
Vad ska ni hållas med?
Om ni vill ta en störtlopps tävling så kan ni höra av er på facebook (då min mobil har sagt godnatt)
http://www.facebook.com/emma.pettersson.5891
Hälst(helst?) då innanför ljusnarsbergs gränser. men kan tänka mig att åka någon annan stans ;)
Nu sak jag fortsätta med mitt o tacka för er tid att läsa detta inlägg!
Massor med pussar o kramar o ha en fin nyår och 2013 :)
 
 
En bild från förra nyår!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0