Hej!

Kände väl att det var dax för ett in LÄGG.

Hihi, anledningen till att jag inte har bloggat låter rätt löjlig, menvafean jag blandade ihop min gamla adress med min nya å sen har jag inte kommit på nå att blogga om.
typ aa.
men vad har hänt lixom?
Jo, i går träna jag handboll. 
Asso fyfan vad kul det var, helt seriöst. 
Sen pluggat som fan till so provet som var idag. Och hoppas iaf på C-B. som motsvarar VG+
Sitter just nu å lyssnar på musik. Har provat lucia linnet tills i morgon. Ba, vadå provat?
Jo, tänket ju inte gå naken under. Så har typ testat olika typer av plagg man kan ha under så jag inte fryser F****** av mig. Karin ska sova här inatt.
Var i STHLM för några veckor sedan med mamma och bodde på hotell. Var mysigt. Vi bodde på Stockholm IN. det var jätte bra. å vet ni. dom hade chilatte till frukosten :D Och brevid så var Expressohouse.
Vi var och kolla på Skyfall, och den kan jag rekomendera starkt. As bra.
Köpte skinnbyxor,toppar,smink mm.
Sen åkte vi till Täby där Lina bor, Fick deras VIP armband från SHM. 
 
Typ min lunch:)
 
I morgon har vi iaf Lucia. Är jätte taggad :3
Sen på Lördag äre DJ:workshop och sedan PARTY<3
är lagom taggad!
 
Hoppas jag ''orkar'' hålla i detta nu så det blir bloggning iaf 3 gånger i veckan. :)
 
men komihåg.
 
Läs,dela,följ.
 
Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0