10 saker ni inte visste om mig.

tänkte göra den här vlogg chalisen som alla typ gör.
fast korta ned den till 10;)
1: mitt riktiga namn är Emma-Maria. men alla kallar mig för Emma.
2:Jag har bott i ställdalen i hela mitt 14(15) åriga liv.
3: min politiska "tro" är SD
4:Jag lider av en innrestress,vilket gör att jag pratar fortare,går fortare,kan inte sitta still o har jag på börjat en sak måste jag avsluta den.
5:jag avskyr
6: Jag är noga med det jag gör.
7: Jag har gjort saker som bara badasses gör.
8: Jag har komplex över mitt utseende
9: när jag blir stor ska jag flytta till Milano.
10: Jag är inte oskuld.

tja,kunde ha vart bättre ;)

love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0