första skoldagen efter höstolv = försovning

godmorgon. vakna av att jag hade 15 min på mig innan bussen gick.
va ba skynda sig upp,fixa sig lite snabbt. mitt i allt sprack byxorna :/
glömde skåpnyckeln mm. som tur är har jag världens bästa busschaufför som är så snäll å vänta medans jag springer in & hämtar nyckeln. kärlek till dig !
får verkligen hoppas på att detta var första gången jag försover mig.
dålig vana eller?
nej vi får väl hoppas på en bra dag med massa glada uppdateringar!

Love




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittvardagskaos.blogg.se

16 årig tjej som tävlar i styrkelyft. tävlar för Örebro kk, svensk rekordhållare i knäböj,marklyft och totalt. följ min resa till världs eliten.

RSS 2.0